Obserwatorzy

wtorek, 9 lipca 2013

plażing

Dwa dni wolnego sprawiły, że miałam czas wczoraj na 'plażing'. Dokładnie 7 godzin spędziłam nad naszym jeziorkiem (świetnie, że w Niedzicy mamy jezioro!)  z Marysią i koleżanką Elą. Bawiłyśmy się świetnie, chociaż ani na moment nie weszłam do wody  ;) Taki relaks bardzo mi się przydał. Wypoczęłam, zapomniałam o pracy... Ale wszystko, co dobre, szybko się kończy... Wieczorem dostałam gorączkę i dzisiaj zamiast na plażę, pojechałam do lekarza. 61 złotych na lekarstwa, w tym antybiotyk. No cóż, przeziębienie latem - to mogło spotkać tylko mnie.
Pozdrawiam i zostawiam Was ze zdjęciami:









Zapraszam na photobloga ;)

3 komentarze:

  1. Oooo bardzo pozytywne i letnie zdjecia;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :3. Dobrze, że w końcu wypoczęłaś, ale z tą chorobą to już przesada XDD... Zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia, pozazdrościć wypoczynku ;D

    OdpowiedzUsuń