Obserwatorzy

czwartek, 11 lipca 2013

wakacje ;)

Wakacje się zaczęły, poinformowali o tym nie tylko wszyscy blogerzy, ale też moiz znajomi na facebuczku.
Ja, jako dorosły obywatel RP, podejmuję wakacyjną pracę. Będę jednak mieć też wolne dni i już dziś chcę zaplanować, jak mogłabym je wykorzystać. Przy okazji mam nadzieje, że pomogę również Wam spędzić te wakacje nie tylko na leżingu, ale także na czymś bardziej produktywnym. Jeśli jest coś, co dorzuciłabyś lub dorzuciłbyś do mojej listy, napisz w komentarzu.
1. Weź przeczytaj chociaż jedną książkę. Owszem, istnieją osoby, które przeczytają miliony, ale są też tacy, którzy nie sięgną po żadną. Bądź w tej pierwszej grupie, albo chociaż po środku. Ja mam zamiar przeczytać TRYLOGIĘ, ponieważ w szkole tylko "Potop" czytałam i jeszcze w dodatku nie cały, a teraz chcę to nadrobić.
2. Wsiądź na rower i ruszaj na najbliższą łąkę, czy do parku, najlepiej z koleżanką. Zróbcie sobie tam milion śmiesznych zdjęć, które oglądane za 50 lat będą dla Was niezwykle cenne. Nie ma znaczenia to, iż zrobicie je w miejscu, w którym jesteście niemal codziennie. 
3. Zrób sobie dzień albo chociaż wieczór śmiechu. Zaproś kogoś do towarzystwa (w pojedynkę też możesz) i czytajcie dowcipy w Intenecie. Uwierz, można to robić całymi godzinami. Oglądajcie śmieszne filmiki, kabarety na youtube, albo po prostu włączcie komedie, od których oglądania rozboli Was brzuch (Wyścig szczurów, Czy leci z nami pilot?)
4. Pisz pamiętnik. Ale nie taki zwykły. Zapisuj ciekawe rzeczy, które Ci się przydarzyły w czasie wakacji, jakieś plany, które udało Ci się zrealizować. "3.lipca 2013, lody z Kaśką i Anką" "6. lipca 2013 - w warzywniaku spotkałam niezłe ciacho". To sprawi, że po wakacjach, kiedy pomyślisz, że był to nudne wakacje, pamiętnik, czy raczej notatnik będzie dowodem na to, iż to nie jest prawdą.
5. Przyrządzaj desery, koktajle, drinki. To nie jest trudne, a ile sprawia frajdy (zwłaszcza tym, którzy je zjedzą, czy wypiją). Kilka fajnych przepisów pojawi się na pewno u mnie. Jeden z fajniejszych i prostszych to ten, gdzie wystarczy pomieszać szampana z sokiem pomarańczowym - pycha. Ja często przyrządzam kawę mrożoną, w zeszłe wakacje nauczyłam się też robić kawę latte. Nic trudnego, a można zabłysnąć przed znajomymi.
6. Zrób dużo zdjęć. Tak, fajnie się je ogląda w mroźne zimowe wieczory ;)




2 komentarze:

  1. Ja się absolutnie z wszystkimi punktami zgadzam! Dodaję: najedz się XDD i nie ograniczaj się w jedzeniu. Wakacje są od żarcia, po wakacjach się odchudzisz XD!

    OdpowiedzUsuń