Obserwatorzy

piątek, 2 sierpnia 2013

Kilka sposobów na zabicie nudy

Ja niestety muszę biec do pracy, ale ale jest wiele osób, które po prostu się nudzą, nie umieją znaleźć sobie zajęcia, albo jeszcze nie odkryły, co tak naprawdę ich interesuje. Dla takich osób wrzucam kilka pomysłów na zabicie tej nudy. Są to głównie rzeczy, które nie wymagają dodatkowych zdolności, a na pewną będą cieszyć oko, mogą się też okazać świetnym prezentem dla bliskich!

1. Potrzebujesz dużego słoika, trochę piasku, muszelki i zdjęcie z najbliższymi, najlepiej zrobione na plaży


2. Twoje długopisy, kredki, mazaki są wszędzie? Weź pudełko od butów i oklej je kolorowym papierem, zbierz kilka tekturowych rolek po papierze toaletowym i ułóż je w pudełku - przegródki na Twoje pisaki gotowe!

3. Masz przygotować sałatkę do obiadu? Zrób najbliższym niespodziankę i foremkami do ciasta utwórz piękne kształty z warzyw. Najlepiej się do tego nadają takie warzywa, jak ogórek, czy cukinia.


4. Zamiast na stole układać same świeczki, włóż je do małych naczyń (ja użyłam szerokich filiżanek) wypełnionych np. ziarnami kawy. Kawę możesz zastąpić, chociażby ziarnem zbóż, cukierkami, orzechami...


5. Chcesz, aby Twoje babeczki były inne niż zawsze?  Nadaj im kształt serca. Nie musisz mieć do tego specjalnej formy, wykorzystaj pomysł pokazany na zdjęciu:


6. Aby Twoje zdjęcia były jeszcze ładniejsze i ciekawsze, naklej na obiektyw kawałek papieru z wyciętym wzorem - niekoniecznie serce :D


7. A poniżej wspaniały pomysł na prezent urodzinowy. Jeśli to są osiemnaste (albo wyższe) urodziny, możesz użyć puszek z piwem. Wykorzystam to na urodziny mojego chłopaka! :)


Mam nadzieję, że przynajmniej dzisiejszy dzień spędzisz kreatywnie. Więcej podobnych pomysłów i inspiracji znajdziesz tu: Do It Yourself

Miłego piątku!


6 komentarzy:

  1. Fajne pomysłu. Próbowałam zrobić kiedyś to z aparatem ale mi prześwietlało XDD...

    OdpowiedzUsuń
  2. Łaa, ten "torcik" mi się bardzo spodobał. Chociaż ten pierwszy pomysł też jest niczego sobie. Gdybym tylko miała jakieś fajne, wakacyjne zdjęcie, ahh ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Skorzystam z tego pomysłu z aparatem ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. super inspiracje. chyba zrobię taki przybornik, bo akurat mam bardzo dużo pudełek po butach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy pomysł mi się najbardziej spodobał *o* tylko jeszcze gdzie znaleźć taki słoik .?:D ♥ Wpadnij jak chcesz <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne! : )
    Zbyt kreatywna nie jestem i przeważnie po prostu czytam : )

    OdpowiedzUsuń