Obserwatorzy

sobota, 14 września 2013

Ktoś kiedyś powiedział (albo napisał), że bez chodzenia do szkoły, ciężko jest zapamiętać, jaki dzisiaj mamy dzień. I rzeczywiście, już się gubię, czy jest sobota, czy środa... Mija tydzień za tygodniem... Dzisiaj oczywiście jestem w pracy, korzystając z wolnej chwili, przeglądam pinterest.com  (moje uzależnienie). Dzisiaj oglądam głównie pomysły na to, jak urządzić mieszkanie, dom, jak sprawić, by na małej przestrzeni, zmieścić jak największą ilość rzeczy. Kilkoma pomysłami się tu z Wami dzielę.

Szafka zrobiona ze zwykłych skrzynek




Szuflady w schodach = cała masa schowków





A tak poza tym, to mamy nowego pieska i kilka dni temu postanowiłam zacząć go szkolić, uczyć prostych komend. Póki co już robi SIAD :D I coraz lepiej mu idzie chodzenie przy nodze podczas spaceru. Może macie dla mnie jakieś porady, czego i w jaki sposób go nauczyć? 


3 komentarze:

  1. Patent z szufladami - świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki słodki psiak *________* mój pies nie był trenowany, więc ci zbytnio nie doradzę. Rozumiał tylko "chodź tutaj", "hop", "poproś", "idziemy na dwór", "chodź do domu", "chodź na ogródek". Ale już go nie ma t.t...
    Fajne te szuflady w schodach!

    OdpowiedzUsuń