Obserwatorzy

piątek, 20 września 2013

shabby chic

Myślę, że większości z Was (tak jak mnie jeszcze kilka minut temu) tytuł posta niewiele mówi. Co to jest shabby chic? Definicję znalazłam w angielskiej wikipedii: shabby chic i  w moim tłumaczeniu, jest to forma aranżacji wnętrz, gdzie meble i reszta wyposażenia są stare, zabytkowe, ze śladami zniszczenia i użytkowania, albo stylizowane na stare. Dodatki są miękkie, bogate, bardzo ozdobne, ale jednocześnie całość jest utrzymana w wiejskim stylu zwykłej chaty. Ważne jest to, by meble zawierały oznaki użytkowania. Już od dłuższego czasu podobają mi się wnętrza w taki stylu, lecz nie wiedziałam, że mają swoją nazwę. Wrzucam kilka zdjęć, aby łatwiej sobie było wyobrazić, jak wygląda takie wnętrze. Kto chce jeszcze bardziej nasycić oczy, wrzucam link do albumu zawierającego ponad 400 zdjęć w tym stylu: Shabby chic




5 komentarzy:

  1. Ja wiem... średnio do mnie ten styl przemawia XD

    OdpowiedzUsuń
  2. na 1 zdjęciu troche jak z horroru, ostatnie znów bardzo urocze ;)
    może wzajemna obserwacja ? daj znać ;*

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kwiatowe wzory w pomieszczeniach ♥ Piękne inspiracje!

    Jesteś niesamowitą blogerką!

    Zapraszam też do mnie:
    http://maryannfashionn.blogspot.com/

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się ostatnie zdjęcie! :)

    OdpowiedzUsuń