Obserwatorzy

niedziela, 29 września 2013

Studenckie życie czas zacząć!

Studenckie życie - ten termin z buciorami wkradł się do naszego języka, sugerując, że życie żaka różni się od życia zwykłego człowieka. Będzie mi dane przekonać się o tym od wtorku, ponieważ rozpoczynam swój pierwszy rok akademicki na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna. Jak będzie to się okaże. Jutro jadę do Krakowa, żeby się zakwaterować w mieszkaniu, rozpakować i ogarnąć najkrótsze drogi z mieszkania na uczelnię, z mieszkania do sklepu i z mieszkania do przystanku. Nie wiem, kiedy uda nam się tam podłączyć internet, mam nadzieję, że wkrótce. A jeszcze wracając do kierunku studiów, jaki wybrałam, właśnie odnalazłam posta z 17 maja 2013, w którym przytoczyłam słowa Ryszarda Kapuścińskiego dotyczące tego, czym dla niego jest ten zawód : http://iwett.blogspot.com/2013/05/dziennikarstwo.html, chciałabym, aby jego słowa były takimi przewodnimi dla mnie i wszystkich osób, które w tym roku rozpoczynają studia na tym kierunku!
 Zrobiło się poważnie, więc wrzucam kilka zdjęć znalezionych w sieci, które rozładują atmosferę:




2 komentarze:

  1. Ten ostatni obrazek jest taki prawdziwy XD. Mój Aruś też ostatnio wyruszył na studia. Oby ci się dobrze wiodło! Miłych studiów i czekam na jak najszybszy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  2. oj zaczęło się, zaczęło.
    Wiesz jak mało jem :o
    świetne obrazki :P

    OdpowiedzUsuń