Obserwatorzy

poniedziałek, 23 września 2013

tanie przepisy studenckie :D

Tak sobie siedzę i w sumie to się nudzę, więc wpadłam na pomysł, by poszukać jakichś przepisów na proste, szybkie i tanie dania, którymi będę się raczyć, prowadząc życie studenckie. Natrafiłam na blog tanie przepisy studenckie i oprócz tego, że znalazłam to, czego szukałam, to jeszcze się bardzo uśmiałam, więc polecam Wam tez tam zajrzeć. Szczególnie zaciekawił mnie góralski drink (Składniki: - szklanka; -wódka; Przygotowanie: Napełniamy szklankę po brzegi dobrze schłodzonym alkoholem ... i wypijamy duszkiem), a najbardziej rozbawił przepis na kurczaka po studecku, zwłaszcza ostatnie zdanie! :D 


Na zdjęciu poniżej też ciekawy pomysł, ale znaleziony już w zupełnie innym miejscu :D

2 komentarze:

  1. Ja ostatnio zaczęłam robić dla mojego chłopaka przepisy na łatwe potrawy, bo też wybiera się na studia. No, cóż. Ludzie mają niezłe pomysły XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już jestem studentkom ale takiego przepisu jeszcze nie widziałam :P dzisiaj muszę wypróbować koniecznie :D

    OdpowiedzUsuń