Obserwatorzy

środa, 4 września 2013

Tattoos :)

Tatuaże są czymś, co ozdabia nasze nasze ciała. Różne typy, kolory, wzory, miejsca w których się znajdują. Istnieją ich zwolennicy i zagorzali przeciwnicy. Większość nas w kręgu znajomych ma przynajmniej jedną osobę, która ma tatuaż. Z mojej obserwacji wynika, że większość osób, które mają jeden, chcą kolejnego. Jednym sztuka tatuażu się podoba, inni twierdzą, że szpeci ciała i jest niepotrzebna. A jakie jest Wasze stanowisko?

Mnie tatuaże się podobają, ludzie, którzy je noszą są ciekawymi osobowościami. Planuję mieć tatuaż, ale jeśli się już zdecyduję, będzie to coś małego w miejscu, które nie jest widoczne na pierwszy rzut oka. Zastanawiam się nad jakimś napisem, albo symbolem. 

Poniżej wrzucam Wam dwie grupy tatuaży. Pierwsza grupa to właśnie te tatuaże, które uważam za urocze i być może jeden z nich kiedyś znajdzie się na moim ciele. Druga grupa to duże, albo kolorowe tatuaże, które również są piękne, ale ja bym nimi swojego ciała nie ozdobiła.

A Wy co myślicie o tatuażach? Znacie osoby noszące tatuaż, może sami macie, albo planujecie mieć?

Grupa pierwsza:









Grupa druga:




<3 


2 komentarze:

  1. Pewnie, że znam takie osoby. Ale nie wszystkie mają... ciekawe osobowości. Tatuaże to coś, na całe życie. Uważam, że to musi być symbol, który coś dla nas znaczy. Sama chciałabym mieć tatuaż, ale mój ukochany niestety jest temu przeciwny C:

    OdpowiedzUsuń
  2. mi sie podobają na nadgarstku ;)

    OdpowiedzUsuń