Obserwatorzy

piątek, 18 października 2013

bawię się świetnie :D

Dzieje się, nareszcie się coś dzieje! Znalazłam sobie tyle zajęć, że teraz się zastanawiam, czy podołam, miejmy nadzieję, że tak. Oprócz studiowania, chciałam się zająć wolontariatem, jakimś zbieraniem doświadczenia, nie tylko w kierunku dziennikarskim. Wyszło tak, że jestem w dwóch, a być może w trzech miejscach, gdzie oprócz realizowania pasji dziennikarskiej, będę mogła poszerzyć swoją wiedzę praktyczną w tej dziedzinie. CIESZĘ SIĘ! Najbardziej z tego, że będę robić to, co lubię, będę pracować na facebooku, będę przebywać z wspaniałymi ludźmi! Jeśli wszystko ogarnę i wszystko wypali, to napiszę tu o szczegółach. Póki co, życzę miłego weekendu!



PS
Może zdziwił Was ten post-reportaż, który wczoraj opublikowałam. To również pewien etap tego, co teraz robię, i zachęcam Was do przeczytania go i skomentowania, nie tylko sytuacji, którą tam opisałam, ale też tego, czy jest on dobrze napisany technicznie.

1 komentarz:

  1. Bardzo fajny blog , ciekawie piszesz ;)
    Obserwuje i w wolnej chwili zapraszam do mnie :))
    wikaaa-wika.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń