Obserwatorzy

poniedziałek, 14 października 2013

Kraków - znowu ;)

Ostatnio wrzuciłam dwa dłuższe posty, takie do poczytania, więc dzisiaj będzie totalnie zdjęciowo. Wszystkie poniższe fotografie powstały dzisiaj, podczas wycieczki firmowej, na Wawel.  Ja tymczasem czytam sobie przykładowe dyktanda w internecie, gdyż jutro sama będę takie pisać na przedmiocie, który zwie się Kulturą języka. We środę mamy inaugurację (tak, dopiero teraz), więc jutro po południu i pojutrze mam wolne. 



Pozłacana kopuła katedry:



Dziedziniec:


Piękna panorama miasta:







Piękna złota jesień:


A tu już ulica Kanoniczna:


I cudowna restauracja: 


Sukiennice:


Ozdoba płotu w jednym z ogródków - restauracji, mieszczących się w Rynku, w tle gotycki Kościół Mariacki:


4 komentarze:

  1. O, tak. Kraków jest pięknym, zabytkowym miejscem. Lubię je. Powodzenia z dyktandami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny Blog <3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, w Krakowie byłam jakieś 5 lat temu, chętnie pojechałabym nawet dziś:)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń