Obserwatorzy

niedziela, 6 października 2013

Kraków

Już coraz bardziej ogarniam całe miasto, mniej więcej kojarzę, gdzie i co znajduje się w obrębie Starego Miasta. Oczywiście w niektóre miejsca wędruję jeszcze z mapa, ale jest coraz lepiej. Poznałam wiele fajnych osób, nie tylko na swoim kierunku, ale też znajomych moich znajomych, z innych uczelni. Niektóre z tych osób to niesamowite osobistości, na przykład chłopak, który wybrał się do Francji - autostopem. Dziś na facebooku dołączyłam do grupy Aktywny Kraków, i mam nadzieję, że z osobami, które tam poznam, będę mogła jeszcze fajniej spędzić czas. Mam też fajnych współlokatorów, z którymi kilka dni temu wybraliśmy się na Kazimierz, ale o tym może jeszcze napiszę następnym razem. Tymczasem idę się pakować i jutro wracam do Krakowa! 



Jedna z uliczek krakowskich






Ciekawy podpis na Kazimierzu

1 komentarz:

  1. Kraków to moje ulubione miasto zaraz po Wrocławiu. Zazdroszczę ci więc, że tam teraz spędzasz czas ^____^. Gościu od autostopu rządzi! Fajnie jest poznawać nowych, ciekawych ludzi. Oby było dalej tak fajnie, jak teraz <3

    OdpowiedzUsuń