Obserwatorzy

wtorek, 8 października 2013

Paznokcie

Zdobienie paznokci gazetą. Czym jest? Świetny i prosty sposób na cudowny i oryginalny manicure. Ostatnio moja koleżanka przyszła na zajęcia z literkami na paznokciach. Od razu zapytałam, jak to się robi i okazuje się, że bardzo prosto. Wystarczy pomalować paznokcie jakimś jasnym lakierem (najlepiej białym, chociaż ja wybrałam jasny beż i też ładnie wygląda). Przygotować kilka kawałków zwykłej gazety i kieliszek alkoholu. Ja użyłam zwykłej wódki, chociaż niektórzy polecają taki alkohol z apteki, np. 70%, aczkolwiek myślę, że efekt jest ten sam, tylko w zwykłej wódce trzeba dłużej paznokieć moczyć. I co dalej? Moczymy paznokieć w wódce i przykładamy gazetę, lekko naciskając. W ten sposób na paznokciu odbijają się literki. Warto to jeszcze wzmocnić lakierem bezbarwnym. Efekt jest cudowny. Jeśli nie wyjaśniłam całego procesu dokładnie, to polecam obejrzeć filmik na  youtube: http://www.youtube.com/watch?v=t6DXZId-7B4.


2 komentarze:

  1. Podobają mi się takie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest świetny pomysł na paznokcie *___* i wcale nie trudny! Na pewno spróbuję!

    OdpowiedzUsuń