Obserwatorzy

niedziela, 27 października 2013

Targi Książki w Krakowie

Już od jakiegoś czasu wiedziałam, że taka impreza się szykuje. Wczoraj tak dokładnie zobaczyłam, kogo można będzie tam spotkać i dzisiaj się wybrałam. Spacerowałam między alejkami, rozmawiałam z kilkoma osobami, przeglądałam książki i zrobiłam sobie kilka zdjęć ze znanymi osobami i mam ich autografy ;) Z gwiazdami nie można było za bardzo rozmawiać, ponieważ tak długie kolejki stały, że każdy miał właściwie tylko kilka sekund na spotkanie z daną osobą. I tu zauroczyła mnie pani Ania Popek, która każdego zapytała, skąd jest, czym się zajmuje, uśmiechała się... wspaniała osoba! Oczywiście pani Teresa tak samo, dwa słowa z każdym zamieniła. Moje serce "skradła" pani Agnieszka Więdłocha, ponieważ ona wczoraj miała takie oficjalne spotkanie z fanami, gdzie dawała autografy i można było robić sobie z nią zdjęcia. Dzisiaj natomiast charytatywnie rozprowadzała kalendarze, z których dochód w całości pójdzie na jedno z hospicjów. Ona sama pozowała do zdjęć, które są zamieszczone  w tym kalendarzu. Z wyżej wymienionymi osobami mam zdjęcia i autografy, natomiast widziałam także Martynę Wojciechowską, Katarzynę Grocholę, czy Jana Nowickiego. Natomiast jeśli chodzi o Roberta Lewandowskiego, Marcina Prokopa i Szymona Hołownię, to do tych panów ustawiały się tak długie kolejki fanów, że mnie zabrakło cierpliwości i już nie czekałam na autograf. Przyznaję, że to było dla mnie ważne wydarzenie, jeszcze nigdy nie spotkałam na raz tylu wspaniałych osób. Oto mała fotorelacja: 

JAN NOWICKI


 AGNIESZKA JASTRZĘBSKA


ROBERT LEWANDOWSKI

ANNA POPEK I MAGDALENA KRUPA - siostry! :)


 MARTYNA WOJCIECHOWSKA



 TERESA LIPOWSKA

 AGNIESZKA WIĘDŁOCHA


 HOŁOWNIA

To był naprawdę udana niedziela, a nadchodzący tydzień, miejmy nadzieję, tez taki będzie, chociażby dlatego, że kończy się we czwartek! 

7 komentarzy:

  1. Dziękuję za komentarz. Tak, strach odpowiadać, bo pod niewinnie brzmiącą ofertą może kryć się próba oszustwa...
    Zazdroszczę tak wspaniałego wyjazdu i wzięcia udziału w takim wydarzeniu...Nie jestem może wielką fanką osób, o których piszesz, ale wierzę, że takie spotkanie może dostarczyć radości!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę, nie mogłam dojechać, a podobno targi były udane. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie!
    Skąd wiesz, że pani Agnieszka miała spotkanie z fanami? :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Hołownie! Mmmm uwielbiam gościa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mialas fajnie! ja tez bym chciala tam byc :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń