Obserwatorzy

środa, 13 listopada 2013

Czerwony Kapturek na studiach

Odrabiam właśnie pracę domową, którą jest . . . bajka o Czerwonym Kapturku . . . po niemiecku (uzupełnienie czasowników), stąd ilustracje związane z bajką. Jutro odwołali nam jeden wykład, ale jest on w środku zajęć, więc na godzinkę wpadnę do domu i z powrotem na uczelnię.



Zaczyna się też robić intensywnie wokół projektów, o których TU wspomniałam. Pracuję bowiem przy organizacji X edycji KONKURSU PAPIESKIEGO, którego laureatką sama jestem i w nagrodę w 2012 roku odwiedziłam Rzym, o czym tu pisałam. Serdecznie Was zapraszam do udziału, szczególnie ze względu na NAGRODĘ, jaką jest wyjazd do Włoch (tylko osoby ze szkół średnich). Oprócz tego zapisałam się do Dziennikarskiego Koła Naukowego, działającego przy uczelni i zgłosiłam się, jako wolontariusz do redakcji studenckiego czasopisma TRYBY. Jeśli dobrze pójdzie, to mój pierwszy artykuł ukaże się już w grudniowym numerze!

Jest intensywnie, ale się cieszę bardzo! Pełna optymistycznych myśli, pozdrawiam Was serdecznie!



1 komentarz:

  1. Łoł! Czyli widzę, że u ciebie bardzo aktywnie C: dobrze! Podoba mi się to! I powiem ci, że z chęcią przeczytałabym jakiś artykuł w twoim wykonaniu!

    OdpowiedzUsuń