Obserwatorzy

sobota, 16 listopada 2013

pomysły, podpowiedzi, praca i party ;)

   Dziś mam dla Was krótki, ale mam nadzieję, że treściwy i pomocny post. Wiele osób narzeka, że nie ma o czym pisać, nie ma czasu, co inni pomyślą, nikt nie czyta bloga...  Aby zmotywować siebie i Was, wrzucam link do inspiracji blogerskich na  www.pinterest.com. W tej chwili mam tam zaledwie 13, ale z czasem będę dorzucać więcej http://www.pinterest.com/mademois/blog/. Sami w wyszukiwarce też możecie wpisać hasło i szukać rzeczy, które Was interesują, tylko miejcie na uwadze, że to portal anglojęzyczny.

   Sobota zapowiada się dosyć pracowicie -mailowo będziemy z całą grupą opracowywać projekt dziennikarski, w ramach zaliczenia roku. 
   Wczoraj mieliśmy imprezę integracyjną całego uniwersytetu. Wrzucam zdjęcie właśnie z tej imprezy!



Pozdrawiam i życzę miłego weekendu!

6 komentarzy:

  1. No, takie inspiracje to fajna rzecz :3. Już trochę poczytałam.
    Powodzenia w pracy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z angielskiego kuleję, więc to raczej nie dla mnie. :D Powodzenia z projektem. A zdjęcie świetnie wyszło. ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaraz sobie poprzeglądam jakieś inspiracje na pintereście, czasem oglądam tam zestawy :)
    ➳ blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem właśnie, że takie dwa to minimum a znanie 1 chociażby trzeba znać perfecto. ;D Dlatego za rok (2 LO) planuję jakieś korepetycję z angielskiego, żeby się podszkolić, a potem też maturki z tego nie zawalić. :))

    OdpowiedzUsuń