Obserwatorzy

sobota, 23 listopada 2013

Sobotnie lenistwo

   Dzisiaj nasunęła mi się taka refleksja, że bardzo szybko minął listopad. Październik jakoś tak dłużej trwał, ciągnęły się te dni, a teraz czas coraz bardziej przyspiesza, niemal po wtorku, jest piątek. Może chodzi o to, że teraz jest więcej pracy, że krótsze dni szybko robi się wieczór. Jesienny nastrój udziela mi się coraz bardziej, poddaję mu się bardzo szybko, pociąga mnie ta melancholia...


Na weekend polecam Wam dwie całkiem różne piosenki Pierwszą z nich jest Byłaś dla mnie wszystkim zespołu Poparzeni Kawą Trzy. Jeśliby słuchać tylko słów, wydaje się, że jest to piosenka o miłości, smutna, poważna, ale oglądając teledysk, naprawdę można się pośmiać. Właściwie łączą się tu nastrój niemal grozy z komizmem. http://www.youtube.com/watch?v=bRircB2hwSU

Pierwszą kawą z rana,
krynicą mądrości,
śniegiem po kolana,
obiektem zazdrości
Byłaś dla mnie wszystkim!



Druga piosenka, w totalnie innym, nastrojowym klimacie, akurat na jesienne wieczory.  Jest to Telefon zespołu Myslovitz. Piękny teledysk, pokazujący miłość kilku pokoleń, pary nastolatków, małżeństwa i starszych ludzi... http://www.youtube.com/watch?v=zzQTYU3ydRY

Kiedy w końcu w małej torbie
Trafisz na mnie przez przypadek
Znajdziesz adres i telefon
I jak mucha w budyń wpadniesz
Pozwolę chodzić po mojej głowie
Tylko tobie ...


Dzisiaj jest sobota, oczywiście miałam zamiar zacząć uczy się prawa, ale mi nie wyszło. Upiekłam za to ciekawe ciasto. Miałam  barwniki do żywności i zrobiłam ciasto według przepisu na zebrę, tylko zamiast dodawać do ciasta kakao, podzieliłam je właśnie na  części i mi wyszło takie cudo. Prosty przepis, smakuje dość dobrze, a ten wygląd koloruje takie dni, jak dzisiejszy.















Życzę Wam miłego weekendu!

5 komentarzy:

  1. Jeśli ciasta - to preferuję jedynie dietetyczne, ale kolorystyka tego zwaliła mnie z nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś robiłam takie ciasto z moją bff:D
    palczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciasto super, tylko ten oczowalny niebieski mnie przeraził XDD nie wiem czy to kwestia lampy czy naprawdę ma tak intensywny kolor. A szczególnie podioba mi się pierwsza piosenka ^___^. No,niestety, czas ucieka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieski był rzeczywiście tak intensywny. Nie gra to żadnej roli, jeśli chodzi o smak ciasta, :)

      Usuń
  4. Hah zaszalałaś z tym ciastem :-D Choć troche przeraża mnie ten niebieski :-D O tak....szybko zleciał miesiąc no ale cóż, przynajmniej coraz bliżej do wolnego :-)

    OdpowiedzUsuń