Obserwatorzy

poniedziałek, 2 grudnia 2013

hard work ;)

No i zaczęło się studiowanie. Teraz już nie narzekam na zbyt dużą ilość wolnego czasu, jak to było w październiku. Kolokwia z angielskiego i niemieckiego już za mną, ale przed Świętami czeka mnie jeszcze jedno kolokwium i dwa egzaminy...
Listopad upłynął tak szybko, jak sen - nawet nie wiem, kiedy. Oczywiście dużo pracy, mało czasu, ale ja zawsze umiem znaleźć czas na przyjemności :D A do tych, niewątpliwie w okresie przedświątecznym należy... oglądanie świątecznych inspiracji na www.pinterest.com. Oglądam zdjęcia udekorowanych domów, choinek, przepisy na ciasteczka, przy tym słucham Last Christmas, myślę, co kupić najbliższym pod choinkę... A przed momentem z moimi współlokatorkami zapaliłyśmy zimne ognie, włączyłyśmy migającą choinkę i od razu miałyśmy świąteczny nastrój. 
Kevina samego w NJ już oglądałam i Listy do M. Może znacie jeszcze jakieś inne filmy, w których akcja osadzona jest w okresie Świąt? 
Wrzucam Wam tu zatem kilka zajawek i zachęcam, zacznijcie celebrować Święta już dziś, a na pewno będzie się je Wam przeżywać milej i dłużej będą w pamięci <3





  






 




 PS
Pozdrowienia dla wszystkich znajomych oraz znajomych tych znajomych, którzy czytają bloga! :)

8 komentarzy:

  1. O, tak, święta idą *___* to taki boski czas...

    OdpowiedzUsuń
  2. No, właśnie ja też raz tak u ciebie miałam i na wielu, wielu innych blogach! Wada bloggera. U mnie pomogło usunięcie i ponowne dodanie do obserwatorów, ale o dziwo - nie we wszystkich przypadkach O___o

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS.Zapraszam do mnie na rozdanie:)

      Usuń
  4. Uwielbiam inspiracje świąteczne :)
    Co do filmu to mogę ci polecić Czekając na Cud :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń