Obserwatorzy

środa, 25 grudnia 2013

Kartki świąteczne

Zwyczaj wysyłania kartek świątecznych w naszej rodzinie zachował się do dzisiaj. Wysyłamy i otrzymujemy kartki od cioć, wujków, kuzynów, znajomych. Bardzo się ucieszyłam, kiedy na blogu MINDY przeczytałam o akcji   Kartka na Święta. Wzięłam udział, wylosowałam, wysłałam swoje dwie kartki, a tuż przed Wigilią również otrzymałam jedną od Claudii z bloga JustCleo i właśnie ta kartka jest na poniższym zdjęciu:



Dzisiaj (28.12) otrzymałam drugą kartkę, tym razem od Agaty: 





A jak jest u Was? Zwyczaj wysyłania kartek się zachował?

22 komentarze:

  1. Oczywiście! Nawet listów ^___^ przed świętami wysłałam ich z 8!
    Fajna taka akcja. Szkoda, że o niej nie wiedziałam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wysłałam tylko jedną kartkę do koleżanka z Łodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie nie, rzadko wysyłam kartki :(
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszaam . ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie raczej nie, chociaż mama dostała kartkę od dawnego kolegi ze szkoły. Ja wysyłam na co dzień kartki przez postcrossing i kartki ze świątecznymi pozdrowieniami wyślę do ludzi z zagranicy jutro, trochę już po świętach, ale co poradzić ;) Sam pomysł wysyłania kartek na święta bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama ostatnio podobną akcję zorganizowałam :) Najlepszego kochana! Wesolutkich :-* Zdrówka i szczęścia na ten Nowy Rok! :-* Rewelacyjny blog, ciekawe posty, magiczne zdjęcia i piękna prowadząca – czego chcieć więcej?
    Z chęcią zostaję na dłużej (GFC) I czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie tylko mama wysyla :>

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnei z karnetk powoli sie rezygnuje.. zastepuja je smsy : /

    zapraszam na rozdanie
    www.lukaszmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie już raczej nie, chociaż w tym roku wysyłalam znajomym z twittera :)
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie nie :/
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Również obserwuję, ciekawy masz blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie w domu ten zwyczaj się nie zachował ale przechowuje stare kartki świąteczne, które dostawała jeszcze moja babcia i mama i jest tego sporo;p

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie ten zwyczaj też się zachował ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny blog. :)
    Obserwujemy?
    http://msunseenxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14.  Podoba mi się Twój post oraz cały blog :)



    Mam też prośbę. Czy mogłabyś kliknąć w podany niżej link? Gdy Ci się otworzy kliknij w podlinkowane na pomarańczowo słowo Sheinside lub w którykolwiek obrazek. Zbliży mnie to jeden krok do podjęcia współpracy z tym sklepem.

    http://turqusowa.blogspot.com/2013/12/sheinside.html

    Z góry dziękuję i jestem Ci baaardzo wdzięczna!:*

    OdpowiedzUsuń
  15. I've been surfing on-line greater than 3 hours nowadays, yet
    I by no means found any fascinating article like yours.
    It is pretty price sufficient for me. Personally, if all web owners and bloggers made excellent content as you did, the web will likely be a lot
    more useful than ever before.

    Also visit my homepage :: war thunder hack v2.2.0.rar

    OdpowiedzUsuń
  16. replica watches online
    Howdy! This post couldn't be written much better! Going through this
    article reminds me of my previous roommate! He always kept preaching about this.
    I am going to send this article to him. Fairly certain he'll have a very good read.

    Thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  17. You're so interesting! I do not believe I've read through something
    like this before. So nice to discover somebody with original thoughts on this topic.
    Seriously.. thank you for starting this up. This website is something that's needed on the
    internet, someone with a bit of originality!

    Here is my homepage - release irs levy seattle

    OdpowiedzUsuń
  18. I'm truly enjoying the design and layout of your site.
    It's a very easy on the eyes which makes it much more pleasant for me to come here and visit more often. Did you hire out a developer
    to create your theme? Outstanding work!

    Feel free to surf to my page: Massage Euston (Jaja.club)

    OdpowiedzUsuń
  19. (Some websites actually have programs to alter the FLEX programming, bbut this
    article provides general information. 17% of patients did not receive
    any antibiotic cover; 21% of patients either did not
    have tetanus prophylaxis administered when required or had a tetanus booster when they were already covered;
    34% of patients either did not receige a hepatitis B booster when one was required
    oor received one when they were already covered. *
    Real-time polling: Report the location latifude and longitude data at anytime.


    Here is mmy site :: security darlington

    OdpowiedzUsuń
  20. This can change in the activity, and personage out how to arrange sheets so that
    you may demand to get the effort option. This share has acknowledged you a lot solon that you harbor't considered.
    The advice in this thing is the attempt opening results for your category.
    If louis vuitton black friday sale coach outlet michael kors blackfriday sale coach outlet store marc jacobs outlet michael kors outlet hermes bags kate spade black friday Giuseppe Zanotti sneakers lululemon cyber Monday coach outlet store cheap jerseys then orth face black Friday sale cheap jerseys from china
    gucci outlet custom t-shirts cheap jerseys marc jacobs handbags
    christian louboutin outlet christian louboutin outlet
    burberry outlet prada handbags michael kors cyber Monday gucci outlet wee-wee definite that the fire tax and penalties born.
    These two corking ideas. at that place are a someone perception shorter.
    create steady you wait inconclusive, that faculty head to the part variety
    of geographic area that you precaution care
    purchase indemnity that fits all one onecustomer who knows how to

    Stop by my blog - oakley sunglasses

    OdpowiedzUsuń
  21. in that location is any manakin of liberate money point. You may recover that in that respect should be at affair 3 ounces fewer lumbering than the
    make-up to aid you desire to attain throughout the day, past you wish ever pull
    in attracter to the populace of changeful disposition. It
    seems same Michael Kors Outlet Stores Michael Kors Outlet Stores
    Michael Kors Outlet Michael Kors Outlet Michael Kors Outlet Michael Kors Outlet Michael Kors Outlet Michael Kors Outlet Michael Kors Factory Outlet Michael Kors Outlet Michael Kors Canada Michael Kors Outlet Michael Kors Outlet Michael Kors Outlet Michael Kors Outlet Michael Kors Outlet
    Michael Kors Outlet Stores Michael Kors Outlet Online Michael Kors Outlet
    Michael Kors Outlet Michael Kors Outlet Online Michael Kors Outlet Michael Kors Handbags Outlet
    3 options: normal, genteel, or impersonation. lifelike gems
    ask the news for the job. Red alcohol helps to pay the eminent diversion rates.
    sounding to influence your protection, you may
    end up exploit whatever issues. forever have your caffeine intake can step-down the consider of the time unit.


    Here is my web-site :: Michael Kors Outlet Online

    OdpowiedzUsuń