Obserwatorzy

sobota, 7 grudnia 2013

Sobota - pisanie kartek świątecznych

Kolejny weekendzik, po tygodniu pełnym wrażeń, przed tygodniem pełnym pracy. Wczoraj były mikołajki. Mnie Święty w tym roku przyniósł słodycze, a ja też się w Mikołaja pobawiłam. Sprawianie radości innym, to naprawdę fantastyczna rzecz! Teraz siedzę i piszę kartki świąteczne, które wyślę do dwóch dziewczyn, wylosowanych przez MINDY, w akcji, którą organizuje na blogu. Wczoraj znalazłam dwie ładne kartki, dziś napisałam życzenia i obydwu paniom, do koperty włożyłam małe co nieco, mam nadzieję, że się ucieszą!

Kończy się następny rok, znów przychodzi czas na refleksje, na przemyślenia, na planowanie następnego roku - kocham ten czas, a zwłaszcza to, że chociaż coś planuję, to zawsze wychodzi inaczej, nie wszystko od nas zależy, nie jesteśmy nikim ważnym, tak naprawdę nawet sami o sobie, nie możemy decydować, niczym te kruche trzciny na wietrze...


Do wpisu dołączam kilka zdjęć, zrobionych w Krakowie. Śniegu tam jeszcze póki co nie ma, ale te wszystkie ozdoby już tworzą magiczny nastrój świąteczny! A na drugim blogu, możecie zobaczyć, fantastyczne świąteczno-ślubne inspiracje: http://lovedding.blogspot.com/

1. Choinka na Rynku Głównym.
2.Choinka przy Galerii Krakowskiej
3. Sanki Świętego, porzucone na Rynku






4. Również sanki, pełne łakoci!
5. i 6. Znów choinka z Rynku Głównego





7. i 8. Przy Galerii Krakowskiej, trwa mały kiermasz, czy targ adwentowy (większy oczywiście jest na Rynku)






      



4 komentarze:

  1. Sweterki ze świątecznymi motywami są przeurocze. Chętnie którymś bym się zaopiekowała :)
    Trzymaj się ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne sweterki :) zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia *___* Kraków jednak najpiękniejszy będzie, kiedy spadnie śnieg <3.
    Taka świąteczna akcja z kartkami to fajna rzecz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Że też ja nigdy nie byłam przed Świętami w Krakowie..;/ MAGICZNIE JEST!:)
    +Dziękuję za przepiękną kartkę + drobiazgi- naprawdę super to wymyśliłąś...<3 A ja tylko kartkę Ci wysłałam..:( Aż mi głupio..
    Pozdrawiam, Claudia

    OdpowiedzUsuń