Obserwatorzy

czwartek, 19 grudnia 2013

To będą cudowne Święta!

 Nareszcie się kończy ten tydzień!
    Egzamin już za mną, kolokwium też. Trochę mi ulżyło w związku z tym, że mam to z głowy. Jutro jeszcze idę na uczelnię, w sobotę jadę odwiedzić mojego chrześniaka, a później wracam do domu, co naprawdę jest powodem do radości.  Będę oglądać telewizję, ślęczeć przy komputerze, czytać książki, będę się bawić w kuchni, będę się nudzić i właśnie to będzie przyjemne! Będę przesiadywać wieczorami w fotelu, w pokoju gdzie jedynym światłem będzie choinka. Będę pić czekoladę na gorąco i  kolorowe drinki przygotowane przez mojego ukochanego. Będę słuchać kolęd, patrzeć na spadające płatki śniegu... Będzie fajnie, będzie magicznie.




Ty też spraw, by Twoje święta były wyjątkowe!

PS
Osoby szukające inspiracji świątecznych, zapraszam do oglądania tego, czym ja się inspiruję: Christmas

6 komentarzy:

  1. to fajnie ja dopiero do domu jade w wigilie na razie pracuje do wigilii

    OdpowiedzUsuń
  2. Każde dni (nie tylko Święta!) są wyjątkowo, jeśli spędza się je z ludźmi, których się kocha :)
    A do Gwiazdki zostały już cztery dni!

    OdpowiedzUsuń
  3. O, tak. To są święta *___*

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbia świętami, bo zawsze są magiczne *.*
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog. Obserwuję. :d

    ~ Pozdrawiam ^.^

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne inspiracje!
    dodaję do obserwowanych i tutaj i na pintereście ;)

    OdpowiedzUsuń