Obserwatorzy

piątek, 3 stycznia 2014

KsiążKawiarnia

   Jakiś czas temu pisałam o pewnym miejscu, które mnie prawdziwie zauroczyło. Po raz pierwszy odwiedziłam je wraz z koleżankami z liceum (w tym Anitka z bloga Wasting Time), później jeszcze byłam kilka razy, a ostatnio wybrałam się tam z siostrą Marysią na herbatkę, po godzinnym szusowaniu na lodowisku.
 Tym miejscem jest KsiążKawiarnia Rezerwat w Nowym Targu (profil fejsbukowy -> facebook), czyli kawiarnia, w której można kupić, wypożyczyć, bądź po prostu przeczytać książkę, czy gazetę. W tle leci dobra muzyka, bez przerwy panuje cudowna atmosfera. Po ostatniej wizycie mam kilka zdjęć Rezerwatu w zimowo-świątecznej odsłonie. Jeśli kiedykolwiek będziecie (lub właśnie jesteście) w górach, koniecznie pojedźcie do Nowego Targu i odwiedźcie to miejsce, który znajduje się niemal w samym Rynku miasta!

1. Na tym regale znajdują się książki, które możesz 
wziąć do domu, w zamian za przyniesienie tutaj swoich:


2. Piękny wystrój Kawiarni:


3. Elementy zimowej dekoracji:



4. Najpiękniejsza, bo zrobiona z książek CHOINKA




5.Nasza herbatka 



Pozdrowienia dla Pań, które tę kawiarnię prowadzą! Do zobaczenia!

4 komentarze:

  1. Noooom, świetna idea, z kulturalnym przesłaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta choinka jest świetna. Ostatnio widziałam podobną !
    Nie, nie zdaję żadnych kosmicznych przedmiotów na maturze. Nie mam do takich rzeczy głowy. :D Co do prawka to raczej nie zapiszę się teraz. Wolę się uczyć do matury, bo jeden przedmiot muszę zakuwać sama i nie mam czasu jeszcze na prawko. Ja już mam to wszystko mniej więcej rozplanowane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest miejsce wręcz wymarzone *___* matko. Chętnie bym tam pojechała, ale to trochę daleko! Książkowa choinka robi wrażenie. Sama sobie taka w następnym roku zrobię haha

    OdpowiedzUsuń