Obserwatorzy

sobota, 25 stycznia 2014

Szczęście, nadzieja, czy miłość?

Weekendzik, sobota :D
Właśnie ze współlokatorką skończyłyśmy sprzątać. Wczoraj miałyśmy z dziewczynami udane małe party - miałyśmy posiedzieć u jednej z nich, a skończyło się na mieście. To był taki mały before przed sesją, napięciem związanym z egzaminami etc. 
Dzisiaj idę do pracy, pierwszy dzień - mam nadzieję, że będzie fajnie i że będzie tej pracy coraz więcej, zwłaszcza w ferie!
Teraz jeszcze posiedzę chwilkę nad notatkami i mam zamiar zacząć pisać pracę z filozofii. Mieliśmy podaną listę 30 tematów, do których mamy się odnieść a 2-3 strony. Wypisałam sobie 3, które mnie zainteresowały i zastanawiam się, który wybrać:


Być szczęśliwym 
 Nadzieja nieśmiertelności
 Kochaj i czyń co chcesz

Mam zaplanowanych kilka postów, nie o tym, co robię, a czego nie, ale o czymś przydatnym, ciekawym, myślę, że fajnie się Wam je będzie czytać, jak tylko znajdę czas, żeby je napisać, może pierwszy z nich  będzie jutro wieczorem!

1 komentarz: