Obserwatorzy

poniedziałek, 3 lutego 2014

Jak zarabiam siedząc w domu

W okolicy świąt miałam mały kryzys w finansach i wtedy zaczęłam szukać różnych opcji zarabiania. Jedną z tych, które znalazłam było klikanie w linki reklamowe i rozwiązywanie ankiet przez internet.Zarejestrowałam się na stronie:  http://www.ermail.pl/link/jNmAmTCXXemeXCc7lNcVTllXXe7jTYAe  i teraz na maila przychodzą mi informacje o ankietach, czy linkach do "kliknięcia". W tym momencie wyświetla mi się, że mam zarobione 41,70 zł, a wypłacić można, kiedy się ma 200 zł. Mam do Was pytanie, zarabialiście tak kiedyś? Myślicie, że to jest dobra opcja?


Jeśli chcecie, możecie mi pomóc, klikając w ten link: http://www.ermail.pl/link/jNmAmTCXXemeXCc7lNcVTllXXe7jTYAe

albo w baner, który powinien się wyświetlać po prawej stronie ->

1 komentarz:

  1. Próbowałam klikać w różne reklamy, robić ankiety itd. itp. jednak nigdy nie dobrnęłam do skali w której wypłacają mi pieniądze. Ile można było klikać D: podziwiam cię za wytrwałość i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń