Obserwatorzy

czwartek, 6 lutego 2014

Liebster Award

Dzisiaj mała zabawa, ponieważ zostałam nominowana do gry "Liebster Award".

Zasady Gry:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.



 Oto pytania, jakie zadała mi  Usia z bloga "Mój wymarzony country ślub"    oraz moje odpowiedzi:

1. Co Cię skłoniło do podjęcia próby pisania bloga?
W blogowanie wciągnęłam się przez czytanie innych blogów, a kiedy zauważyłam, że sprawia mi to frajdę, postanowiłam pisać swojego.
2. Czym jest dla Ciebie pisanie bloga?
Hobby, rozrywką, nigdy nie traktowałam tego, jako obowiązek. Zresztą chyba to widać, chociażby dlatego, że nieregularnie dodaję posty;) Tylko w wolnym czasie tu zaglądam, bo wiem, że jak raz wejdę, to ciężko mi się będzie oderwać. 
3.Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Hmmm... Wiele rzeczy lubię. W tej chwili na myśl przychodzi mi jedynie ciasto "Palce lizać" i  ser prażony (kotleciki z sera żółtego) - mniam!
4. Czym zajmujesz się na co dzień?
Studiuję Dziennikarstwo i Komunikację Społeczną w Krakowie, piszę dwa blogi, prowadzę fanpejdże na fejsie, czytam książki, gazety...
5. Kto na co dzień Cię inspiruje?
"Tylko ambitni na podium stają"
Ludzie, którzy wiedzą, że na sukces trzeba zapracować i wiedzą, że aby coś osiągnąć, trzeba zacząć stawiać małe kroczki, nic nie przychodzi od razu.
6. Jaki masz znak zodiaku?
baran
7. Czy masz jakieś pasje?
Bardzo lubię czytać książki, wysyłam pocztówki (www.postcrossing.com), lubię odwiedzać ciekawe miejsca, kocham czytać "mądre" blogi.
8. Czy czujesz się szczęśliwym człowiekiem?
Tak! Cieszę się z tego, co mam, gdzie jestem, z wszystkiego!
9. Co myślisz o moim blogu?
Bardzo fajnie, że na niego trafiłam, bo do tej pory oglądałam różne ślubne  "country" inspiracje, ale nigdy w wydaniu polskim :D
10. Czy Twoje marzenia się spełniły? czy je dopiero spełniasz?
Są takie, które się spełniły i takie, które jeszcze są w trakcie realizacji ;)
11. Lubisz mnie?
Tak, bo byłaś w Niedzicy! :D

Oto moje pytania:

1.Wolisz pisać, czy czytać blogi?
2. Od kiedy blogujesz?
3. Wymień swoją największą zaletę/zalety
4. Najfajniejszy prezent jaki do tej pory otrzymałaś, to:
5. Jak okazujesz ludziom, że ich kochasz?
6. Jakie wydarzenie z dzieciństwa najmilej wspominasz?
7. Wolisz mieszkać w mieście, czy na wsi? Dlaczego?
8. Jaki film mi polecasz? (zaczynam ferie, stąd to pytanie)
9. Jesteś rannym ptaszkiem, czy wolisz dłużej pospać? 
10. Ostatnia piosenka, której słuchałaś
11. Czy lubisz robić zakupy w wielkich centrach handlowych, galeriach etc? 


Do zabawy nominuję: 

1. Anitkę z bloga: http://wastingtimea.blogspot.com/
4. Notatnik Małżeński:  http://notatnikmalzenskiblog.blogspot.com/
5. Catastrophe Waitress:  http://www.cwaitress.pl/
7. Moją Osobistość: http://mojaosobistosc.blogspot.com/


Niektórzy z nominowanych mają więcej obserwatorów, niż ja - głównie takie osoby sama obserwuję.
Wiem, że niektórzy mogą nie mieć ochoty na to, by wziąć udział w zabawie, nie mam tego nikomu za złe ;) 

5 komentarzy:

  1. Kocham czytać takie wpisy bo one ułatwiają poznania troche bliżej administratorkę bloga
    ZAPRASZAM DO MNIE
    http://cukki-cukkiii.blogspot.com/
    OBSERWUJE I CZEKAM NA REWANŻ

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi ;)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację! Nie jestem jeszcze pewna, czy chcę się tak otwierać na blogu, ale na pewno to przemyślę :))

    OdpowiedzUsuń