Obserwatorzy

środa, 12 lutego 2014

Moje ferie

        Od 6 do 26 lutego mam ferie (tylko w weekendy pracuję). Cieszę się bardzo! Na ten wolny czas, wróciłam do rodzinnej miejscowości. Już w poniedziałek wybrałam się na spacer, z  którego wróciłam z całą masą pięknych zdjęć! Jeśli będziecie kiedyś planować urlop/wolne/ferie/wakacje, czy jakiś inny wypoczynek, weźcie pod uwagę spędzenie tego czasu w Niedzicy na Podhalu. Blisko do Tatr, Pienin, Białki i Bukowiny Tatrzańskiej, na Słowację - naprawdę uroczy zakątek, zarówno latem (plaża, jezioro, góry), jak i zimą (mnóstwo wyciągów, baseny z wodą termalną).
           Oto kilka moich zdjęć: 






Więcej zdjęć możecie znaleźć tutaj: Zamek-Dunajec-w-Niedzicy.

Oprócz tego czytam dalej książkę Mężczyźni są z Marsa, kobiety z Wenus. Jest to poradnik w sprawach damsko-męskich, ale nudzi mnie trochę, chyba nie doczytam do końca chyba że wybrane rozdziały.


           

1 komentarz:

  1. Śliczne zdjęcia :)
    zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń