Obserwatorzy

poniedziałek, 24 marca 2014

Wiosna, Instagram i Pinterest

         Uwaga, będę czarować - postaram się odegnać chmury, deszcz, ogólnie tę straszną pogodę, która przyszła do nas w niedzielę. Zeszły tydzień był super, naprawdę można było poczuć, że nadeszła wiosna. Ja wiosennie nastrajałam się już od dłuższego czasu, co zresztą widać na moim instagramie (kwiatki, spacery, słoneczko itd.). Takie wmawianie sobie, że wiosna już blisko, że będzie fajnie, naprawdę skutkuje, dziś wystarczy, że popatrzę na te zdjęcia i już humor mi się poprawia i zapominam o tym, co za oknem.
                           
 

 


        Żeby się jeszcze bardziej słonecznie nastroić, siedzę teraz na www.pinterest.com i przypinam sobie wiosenne zdjęcia, możecie je zobaczyć tutaj: http://www.pinterest.com/mademois/wiosna/.
Dzisiaj nareszcie udało mi się dorwać do bloggera, odwiedziłam kilka Waszych blogów. Mówiłam już, że kocham czytać posty? Naprawdę, czasem po prostu przepadam - czas mi tak szybko mija, a ja czytam i czytam, nie mogę przestać.

     Co do tygodnia, który właśnie się rozpoczął, nie zapowiada się zbyt ciężko. We czwartek pójdę oddać krew, oczywiście jeśli nie spanikuję i w ostatniej chwili nie opuszczę miejsca, w którym będą ją pobierać ;)

Pozdrawiam, miłego tygodnia i pamiętajcie, WIOSNA JUŻ NADESZŁA! <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz