Obserwatorzy

wtorek, 18 marca 2014

Zabawa w kucharkę

     Czyli gotuj z Iwoną :) Znacie fanpejdż 1000 przepisów za 10 zł ? Ja 'lubię go' już od jakiegoś czasu, przeglądam te przepisy i cięgle sobie wmawiam, że kiedyś to ugotuję. Dopiero dziś przeszło ze słów do czynów i przygotowałam dwie rzeczy według znalezionych tam przepisów. Nie jestem mistrzem w kuchni, nie jestem nawet początkującą kucharką, a moment, kiedy stoję w kuchni i coś gotuję, występuje bardzo rzadko. Dziś, chyba z nudów, wybrałam dwa przepisy i się udało. 

    Pierwsza rzecz, to ziemniaczki zapiekane w piekarniku z masłem i serem żółtym. Danie proste, świetna alternatywa dla zwykłych ziemniaków do obiadu, ale mogą też być daniem głównym podanym z dodatkiem sałatki. U mnie była wersja lekko zmodyfikowana, ponieważ ziemniaki obrałam. Nie dodałam też pod koniec pieczenia startego sera, czego żałuję, ponieważ z większą ilością sera byłyby jeszcze lepsze. 





    Drugi przepis, który dziś wybrałam, to sałatka z żółtego sera, kukurydzy i ananasa. Do mojej dodałam woreczek ryżu. Jest pyszna, słodka i u mnie była podana z ziemniakiem do obiadu. Te dwa i wiele innych przepisów znajdziecie na tym fanpejdżu, a może macie fajniejsze pomysły, gdzie można znaleźc tego typu proste przepisy? Podajcie mi je, być może to przełom i od dziś będę 'masterchefem'


2 komentarze:

  1. Powodzenia, masterchefie! XDDD
    Podobają mi się te ziemniaczka. Prosty przepis na fajne ziemniory ^___^. Za to sałatki bym nie zjadła, bo nie strawię tego ananasa XD.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te ziemniaczki świetne :)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń