Obserwatorzy

sobota, 19 kwietnia 2014

Moja Wielkanoc

     Dzisiaj Wielka Sobota - koszyczki poświęcone, jajka pomalowane, baby upieczone, dom ozdobiony - Święta pełną parą. Lubię bardzo te kilka dni wolnego, czas który spędzamy z najbliższymi, świętujemy, cieszymy się z tego, że zostaniemy zbawieni. 
     Jeśli chodzi o mój wkład w tegoroczne Święta, to oczywiście sprzątanie, ale także przyjemniejsze rzeczy: ciasto z bananami oraz różowe babeczki cytrynowe, które poświęciłyśmy w koszyczku. Jutro rano przygotuję jeszcze farsz do jajek.Wspólnie ozdabiałyśmy jajka - w cebuli i takimi naklejkami, jak widzicie na zdjęciu. A Wy co przygotowujecie na Święta, macie jakieś małe, rodzinne tradycje?






Z okazji tegorocznych Świąt życzę Wam radości, 
smacznego święconego, wiosennej pogody i 
oczywiście dużo wody w Poniedziałek Wielkanocny!


4 komentarze:

  1. Zdrowych Wesołych Świąt :)


    ps. a u mnie ? konkurs z GLITTER na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo Iwonko, jeszcze raz wesołych świąt! Świetne babki i pisanki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie babeczki to ja chętnie bym zjadła *___* u mnie wkład w Wielkanoc podobny jak u ciebie ;). Rodzinne tradycje... hmm. "Bicie się" poświęconymi jajkami, w takim sensie, że ten wygrywa, komu skorupka przy stuknięciu nie pęknie. Nie wiem czy jest tak tylko u mnie, ale wnioskuję, że dużo ludzi tak robi :D. To świetna zabawa.
    Wesołych świąt <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale te Święta szybko minęły! :<

    OdpowiedzUsuń