Obserwatorzy

wtorek, 1 kwietnia 2014

Z czym kojarzy mi się kwiecień?

     Kwiecień - urodziny, wiosna, Wielkanoc, maj, kwiaty, słońce, kolor niebieski - to moje luźne skojarzenia, rzeczy które pierwsze przychodzą mi na myśl, kiedy myślę kwiecień.


     Urodziny - moje i mojej mamy (w tym samym dniu), czyli podwójna okazja do świętowania. Bardzo lubię ten dzień, cieszę się, że to właśnie w kwietniu się urodziłam, na wiosnę, kiedy jest pięknie, kolorowo, przyroda budzi się do życia, człowiek nabiera sił po zimie - idealny moment! 

     Wielkanoc - piękne święta! Nie są tak skomercjalizowane, jak Boże Narodzenie - to ich pierwszy plus! Nie szalejemy na zakupach, nie kupujemy sobie prezentów - co prawda sprzątamy domy, ale akurat to nie jest dla nikogo szkodliwe. Bardzo lubię Wielkanoc, za brak tej przedświątecznej gorączki, jaka pojawia się w grudniu (niektórzy już w listopadzie zaczynają), wydaje mi się, ze wszyscy głębiej przeżywają właśnie te święta. I niech tak zostanie, bo Wielkanoc to najważniejsze święta w wierze katolickiej! Niech będzie kolorowo, radośnie i ładnie, bo mamy się z czego cieszyć! 



 




Dzisiaj pierwszy kwietnia - udało się Wam zrobić komuś prima-aprilisowy dowcip? Jeśli tak, pochwalcie się, co to było! Na zdjęciach możecie zobaczyć kilka inspiracji wiosenno-wielkanocnych, a jeszcze więcej znajdziecie w tym folderze:  http://www.pinterest.com/mademois/wiosna/.


PS
Co kupujecie swoim mamusiom na urodziny? Bo chyba wyczerpały mi się pomysły.

3 komentarze:

  1. Oo, czyli twoja mama miała prezent na swoje urodziny w postaci ciebie! Jak słodko :D. Wiesz, zazdroszczę ci, że masz urodziny w kwietniu. Kocham kwiecień. Ja mam w październiku, kiedy robi się zimno D:
    Wolę Wielkanoc, bo rzeczywiscie jest mniej komercyjny, niż Boże Narodzenie, a i klimat ma jakiś weselszy, luźniejszy ;3.

    OdpowiedzUsuń
  2. całkowicie zapomniałam o świętach! :O no cóż, pewnie spędzę je w pracy :P a mamie zazwyczaj kupuję ulubione perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie kwiecień to przede wszystkim wiosna, uwielbiam kiedy robi się ciepło, niedługo będzie maj i jeszcze cieplej, uwielbiam delikatne kwietniowe słońce, które napełnia człowieka najbardziej pozytywną energią jaka może być ;) A mamie kupuję najczęściej książki, ponieważ czyta ich bardzo dużo, jest maniakiem książkowym ;)

    OdpowiedzUsuń