Obserwatorzy

sobota, 21 czerwca 2014

Fajne profile na Instagramie

     Wczoraj, na drugim blogu napisałam o tym, jakie profile na Instagramie warto obserwować, planując ślub. Dzisiaj tutaj chciałabym podzielić się z Wami profilami, które naprawdę warto obserwować.4

Na pierwszym miejscu musiała pojawić się reklama profilu GrandmaBetty33. Jest to profil pełen zdjęć starszej pani, chorującej na raka. Kobieta ma 80 lat, prawie 700 tysięcy obserwatorów, ponad 160 postów. Instagrama prowadzi jej prawnuk, który chciał wprowadzić w życie babci trochę radości, oderwać jej myśli od choroby. Zobaczycie tam mega ciekawe zdjęcia, pełne humoru, m.in. babcia pokazująca znak "peace", pijąca kawę ze starbucksa, czy babcia na motocyklu.



Drugi profil, który śledzę, to profil pani Doroty Topolskiej, na którym znajdują się piękne zdjęcia, dobrej jakości, naprawdę wspaniałe kadry. Przedstawiają w większości cudowne polskie krajobrazy, jest dużo zdjęć z Krakowa:


Trzeci profil, to sarcasm_only - pełen obrazków zawierających bardzo dużą dawkę sarkazmu, humoru, czasem nawet czarnego humoru. Jeśli lubicie pośmiać się czasem z samych siebie, zajrzyjcie tam koniecznie. Niektóre obrazki są tak prawdziwe, że aż strach ;)


Obserwuję także profil fitmtivation, ze zdjęciami - poradami związanymi z odchudzaniem i życiem 'fit', obserwuję kilka gwiazd, m.in.: SnookiAdama Zdrójkowskiego z rodzinki.pl, Izabelę ZwierzyńskąAdę Szulc, czy Ewę Chodakowską.
     
     Na koniec polecam Wam mój profil - http://instagram.com/iwonamilaniak, jeśli także prowadzicie Instagrama, napiszcie w komentarzu linki ;)


Miłego weekendu!


5 komentarzy:

  1. Babcię na instagramie widziałam XD! Pozytywnie, nie powiem!
    Ogółem nie interesuje się instagramem i nie zamierzam go mieć, więc na resztę się nie wypowiem :c Zaglądnęłam jednak na twój i jest uroczy ^___^

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądam instagrama, więc wiesz. No ale babcia w internecie brzmi ciekawie i nieco zabawnie. ;)
    shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe te profile, o których wspomniałaś. Ja również czasami trafiam na jakieś inspirujące konto, aż z chęcią przeglądam kolejne zdjęcia. :) Ostatnio uzależniłam się od instagrama i to bardzo, o tutaj: http://instagram.com/zapach_deszczu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby mam Instagram, ale rzadko przeglądam profile innych... muszę to zmienić ;)

    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://monika-ludwa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam przeglądać profile innych, niektórzy mają świetne inspirujące zdjęcia :)
    +widziałam, że mnie obserwujesz, zmieniłam adres bloga więc jeśli chcesz aby moje posty wyświetlały się na liście czytelniczej musiałabyś go ponownie zaobserwować, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń